Sunday 27 November 2011

GreeN.. GreeN aLL The Way..

I just notice that I only have 1 update about my lil garden..
(too ghairah with the cooking and the other bebel-an stuff...hehe)

So today I dah buat an hour of site visit at my balcony... to check my pokok status... tanya khabar.. tengok apa masalah diaorg.. (hehe..rasa mcm YB dok lawat kawasan laks..)

Yenneway, There is a Good News an a Bad News from Pokok Cili... ok Bad News dulu lah... it seems that she was Miscarriage a few weeks ago.. Tu laaa terlupa nk update.. and the Good News pulak is that... She is Pregnant AGAIN!!!!! yeeeeeha!!! (ehh pokok pregnant kah???)



Pokok Tomato lak tgh berligat menambahkan produksi daun2nya... hehe.. but still at Baby Stage..



Ni pulak I panggil Pokok Keladi Daun Berlubang.. A month ago, daun dia dah start to mogok n change to yellowish-brownishh... So I bebel la sikit kat dia n buang yg keruh ambil yg jernih...hehe.. bersihkan n bubuh baja...n WAAALAAA... Now at its Recovery Stage..



Pokok Cactus at its nyawa2 ikan status....



Money Plant... yang segar bugar..mana taknya.. dia sorang jer ada VITAMIN KHAS... hehehehe


I now need to breed more new VEGE PLANT so that when the time come I'm well prepared...hehe... Presenting my new plant..  Pokok Serai..TAADAAA..

(hmm bila la nk p beli tanah untuk Si Pokok Serai ni...)


No comments:

Post a Comment