Monday 21 November 2011

Debaran Jantungku..

Dupppp..... Dapppp.... Duuupp... Daappp... selepas minit ke 98...degupan jantungku semakin kencang menonton pertempuran HANGAT Malaysia Lwn Indonesia yg kini SERI 1-1...(nasib baik tak pregnant... kalau tak.. sure leh terberanak...)
(source here)

Walaupun nampak kelam kabut cara permainan...tapi amat berpuas hati sebab tahap pertahanan kita kini sudah bertambah kukuh lebih2 lagi dengan adanya GOLLY KEBANGGAAN kita... Khairul Fahmi Che Mat.. Tidak lupa juga, penyerang2 kita yang tidak kenal erti jemu... membuat serangan bertubi-tubi... (GREAT GUYS.. Kalau xmenang pun...xpe janji xputus asa...)



Inilah lumrah permainan ada susah ada senangnya... kita tidak berada di tempat mereka...sudahlah berada ditempat org.. jumlah penyokong dari pihak lawan yg hadir mencecah seramai 100ribu.. setiap kali bola berada di kaki, setiap kali itu, boleh didengari sorakkan "BOOO"... dari penyokong pihak lawan... Tetapi apabila mengenangkan harapan menggunung dari 1 MALAYSIA yang harus dipikul oleh pemain2 kita... sorakkan2 tersebut sedikit pun tidak  mengoyangkan semangat mereka... malah mereka menjadi lebih kuat untuk membuktikan bahawa MALAYSIA BOLEH!!

Tamat sudah 30 minit tambahan....masih SERI 1-1...  Keadaan semakin HANGATTT.... Tibalah masa untuk SEPAKAN PENALTY!!!!!!!!

Keputusan 5 Sepakan Malaysia Lwn Indonesia

Pertama : 1-1
Kedua : 1-0
Ketiga : 0-1 (Thanks to Fakri Hampehhhh)
Keempat : 1-1

Sepakan akhir yg telah melonjakkan kegembiraan pertama MALAYSIA apabila Khairul Fahmi menepis Jaringan penyerang... dan kegembiraan kedua yang telah menebus segalanya apabila Kapten Pasukan, Baddrol Bakhtiar telah menjaringkan GOAL KEMENANGAN!!!!!!!!

Kelima : 1-0 


TAHNIAH kepada Ong Kim Swee...Akhirnya MENANG JUA... dengan keputusan 4-3



Kesungguhan yg diberi oleh SKUAD HARIMAU MUDA MALAYSIA (Bawah 23) harus diberi PUJIAN!!!

(Source here)

AUUUUMMMMM......

p/s: Ni komporm Cikgu BM aku, Ms SRK gelakk golek2 bila baca.... my bloggy in BM nihh....wakakakaa... (*~_~)

No comments:

Post a Comment